Fußballturnier der Volksschulen | Nogometno prvenstvo ljudskih šol

Riesengroß war die Begeisterung und Stimmung am Sportplatz in Grafenstein, als am 23. Mai die Buben unserer Volksschule am RAIKA Volksschul-Fußballcup teilnahmen. Dort trafen auch heuer wieder 12 Mannschaften aus den Volksschulen unseres Bezirkes aufeinander, um den Bezirksmeister zu ermitteln. Unsere Jungs erreichten den guten 9. Platz. Ein sportlicher Tag, mit vielen schönen Erlebnissen!

Ogromno je bilo navdušenje na športnem igrišču v Grabštanju, ko so se 23. maja udeležili fantje naše šole nogometnega turnirja za ljudske šole. 12 moštev ljudskih šol našega okraja se je srečalo, da se pomerijo v okrajnem nogometnem prvenstvu. Naši fantje so dosegli dobro 9. mesto. Za vse sodelujoče je to bil dan poln lepih doživljajev!